رتبه دوم در تبلیغات آنلاین

کسب درامد

رتبه دوم در تبلیغات آنلاین


رتبه دوم در تبلیغات آنلاین

آیا بنر مارکتینگ رتبه دوم در تبلیغات آنلاین را به خود اختصاص داده است؟

بنرهای تبلیغاتی اینترنتی از لحاظ پرداخت هزینه در مقایسه با سایر رسانه‌ها   دومین جایگاه را دارد. علاوه بر این، تبلیغات بنری سال‌ به‌ سال به رشد و گسترش خود ادامه می‌دهد. طبق گفته ، میزان تبلیغات دیجیتالی نسبت به تبلیغات تلویزیونی در سال 2017 فراتر رفته است و این‌یک لحظه تاریخی در تبلیغات آنلاین محسوب می‌شود.

برخلاف رادیو یا تلویزیون، جایی که مردم واقعاً انتخابی ندارند که آیا آن‌ها می‌خواهند ارتباط برقرار کنند یا نه تبلیغات نمایشی واقعاً باید توجه کسی را جلب کند.

وقتی به حقایق نگاه می‌کنیم، به نظر می‌رسد مواردی را در نظر نگرفته‌ایم. ازیک‌طرف، تبلیغات نمایشی نشان‌دهنده یک قسمت عظیمی از پرداخت‌های آنلاین است و از سوی دیگر به نظر می‌رسد که مؤثر نیستند و مردم از دیدن آن‌ها نفرت دارند.
چیزی که هست، در سال 2016 بسیاری از مردم تبلیغات نمایشی را به‌درستی انجام نمی‌دادند. عصر و زمان تبلیغات نمایشی ایستا و ساکن و کسل‌کننده گذشته است، اما هنوز بسیاری از این نوع تبلیغ وجود دارد. راه درست نفوذ و توسعه تبلیغات بنری استفاده از رسانه‌های اجتماعی و هدف گزاری مجدد است.


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/06
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 120