استراتژی اپل در تبلیغات

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان

استراتژی اپل در تبلیغات


استراتژی اپل در تبلیغات

شرکت اپل چگونه توانست کاربران رقیب اصلی خود یعنی مایکروسافت را جذب محصولات خود کند؟

شرکت اپل در اقدامی محصول جدید خود را معرفی کرد که قابلیت نصب ویندوز را داشت تا راه نفوذ خود را به کاربران ویندوز هموار سازد شرکت اپل تا سال 1998 که ای مکس به بازار عرضه شد دارای رشد اندکی داشت.

خریدارن به کالای کامل تر از رایانه نیاز داشتند. و ایپد جادوی اپل بود. مخاطب اصلی اپل گرایش به چند رسانه ای دارند اپل دریافته بود که رایانه های شخصی محور اصلی برای سرگرمی های دیجیتال نیست برای همین دستگاه پخش موسیقی یک گام موفق بود .

اپل برای جذب کاربران وفادار ویندوز سازگار کردن ایپد با ویندوز را در پیش گرفت اکنون که اپل توانست در دل کاربران وفادار رقیب نفوذ کند نوبت به ارائه ایتونز بود تا بازار اپل گسترده شود. اکنون کاربرانی که احتمالأ تجربه خوبی از ایپد داشته اند تمامی گروه های محصولات اپل را امتحان کنند بسیار افزایش یافته است افزایش فروش محصولات اپل در سال 2005 حدود 75 درصد افزایش یافت و سود ان 4 برابر شده است . علت اصلی این افزایش چشم گیر استقبال مردم نصبت به خرید دستگاه پخش دیجیتال بود.

این استراتژی کالا محور بود.



تاریخ : 1397/10/19
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 122

مطالب پیشنهادی