15 اصل نوین بازاریابی

تبلیغات ارزشمند است

15 اصل نوین بازاریابی


15 اصل نوین بازاریابی

فاکتور و سوالاتی که باید در بازاریابی به ان توجه نمایید و کمپین تبلیغاتی خود را شروع کنید

1 محصول

آیا محصول از نظر کیفیت در حد ایده ال و قابل رقابت هست؟

2-قیمت

آیا قیمت محصول متناسب با پتانسیل نیاز بازار پیش بینی شده است

3- توزیع

آیا محصول به راحتی در دسترس خریدار قرار خواهد گرفت

4-ترویج

آیا ابزاری برای نفوذ برند مورد نظر در ذهن خریدار پیش بینی شده است

5-سیاست

آیا سیاست محافظه باید انتخاب شود یا سیاست های جسورانه

6-تحقیق

آیا روش های تحقیقاتی قبل و بعد از کمپین ها ، گویای نیاز مشتریان خواهد بود

7-قدرت تولیدی

آیا توان تولیدی مجموعه با حجم درخواست های بعد از کمپین تناسب دارد

8-سیاست های کشور

آیا زمان برگزاری کمپین با سیاست های اقتصادی کشور همسو است

9-روابط عمومی

آیا ساختاری برای روابط عمومی سازمان و کسب اعتبار مجموعه وجود دارد

10-ارائه محصول

آیا میدانید که کجا تبلیغ کنید برای چه افرادی تبلیغ کنید و چگونه تبلیغ کنید

11-دسته بندی

آیا بسته بندی شما به عنوان آخرین تابلو تبلیغات ، خریدار را برای خرید مشتاق خواهد کرد

12-مشارکت کارکنان

آیا کارکنان از افزایش فروش شما زینف خواهند شد

13-ساختار تشکیلاتی

آیا ساختار تشکیلاتی مجموعه شما پیچیده و کند و خسته کننده است؟

14-فرایند اقدامات

آیا اقدامات در سازمان شما از نوع پدر سالاری است یا از نوع غیر متمرکز و جمعی؟

15-مردم

آیا از میزان استقبال مردم ، قبل و بعد از کمپین تبلیغاتی ، آماری در اختیار دارید.

در نهایت باید قبل از نگراش طرح کمپین تبلیغاتی باید با روش های تحریری مطرح شده صاحب کسب و کار به یک شناخت واقع بینانه از شرایط موجود بازار دست یابد و در صورتی که طرح کمپین با تحلیل های نادرستی اجرایی گردد محکوم به شکست خواهد بود.


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/09
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 43