پیام تبلیغاتی

کسب درامد

پیام تبلیغاتی


پیام تبلیغاتی

مخاطبان خود را چگونه شناسایی کنیم و پیام مناسب و زمان مناسب پیام های تبلیغاتی ما چگونه بررسی شود؟ 5 گام دراین مورد را بررسی میکنیم

پیام مناسب

پیام تبلیغاتی همان فکر یا مفهوم تبلیغاتی است که با ابزارهای مختلف مخاطب انتقال داده می شود در نوشتن پیام تبلیغاتی باید درست هدف گیری کنیم برای هدفگیری درست ، باید اطلاعات کاملی از مخاطب داشته باشیم تا بتوانیم پیام تبلیغاتی موثری تولید کنیم برای تولید و نگارش یک پیام اثر بخش عوامل مختلفی وجود دارد که عبارت اند از :

1-قانون سادگی

تبلیغات یک فرایند ارتباطی است که طی ان پیامی هدف دار ارسال می شود و مخاطب باید انگونه درک کند که طرح ریزی شده است برای اینکه این اتفاق بیفتاد. تبلیغات باید ساده باشد.

عرضه بیش از حد و پیچیده اطلاعات منجر به بی نظمی و کاهش توجه مخاطب می شود اثر گذار ترین پیام در تبلیغات کاشتن کلمه پایدار در ذهن مخاطب است.

2-قانون تفاوت

در تبلیغات هیچگاه نباید از دیگران تقلید کرد بلکه باید حرکتی متفاوت از رقیب انجام داد. در این شرایط شاید این سوال پیش بیاید که در چنین شرایطی سایر شرکت ها چه کاری باید انجام بدهند. تجربه نشان داده است که برای موفقیت در بازاریابی باید حرکت جسورانه منحصر به فرد و متمایز از دیگران داشته باشیم.

3-قانون خلاقیت

خلاقیت مستلزم خلق اندیشه های جدید و کاربردی کردن افکار نو و تازه است. برای اینکه با رقیبان تمایز ایجاد کنیم باید خلاقیت داشته باشیم اما فراموش نکنیم خلاقیت بدون هدف فاقد ارزش است و باید در نهایت محصول یا خدمات ما به فروش برسد و ذهنیت مثبت برند در ذهن مشتریان بهبود یابد

4-قانون احساسات

بعضی از افراد وقتی محصولی خریداری میکنند که به ان علاقه مند هستند و به محصول خود تعصب دارند. زمانی که بتوانیم این رابطه عاطفی را بین مشتری و محصول یا خدمات خود برقرار کنیم میتوانیم امید به افزایش فروش و یا ایجاد تغییرات لازم در رفتار مخاطب باشیم.

5-قانون پایداری

باید در تبلیغات از عناصر ثابتی استفاده شود تا با تکرار عناصر مخاطب بتواند تبلیغات را دنبال کند و در ارتباط یکپارچه بازاریابی، باید شاخصه ها و عناصر پیش بینی شود تا جامعه هدف بتواند انها را به هم ربط دهد.

 


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/10
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 27