خلق یک پیام مناسب

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان

خلق یک پیام مناسب


خلق یک پیام مناسب

ایجاد پیام تبلیغاتی دارای چه ویژگی هایی است؟ مزیت پیام تبلیغاتی چیست؟

پیام باید عمدتا روی منابع مصرف کننده تکیه کند.

تصاویر تبلیغاتی باید نشان دهنده مزیت های محصول مورد نظر در مقایسه با رقبا باشد.

متن تبلیغ باید ساده ، شفاف ، سریع و به دور از ابهام باشد.

در هر پیام تبلیغاتی باید فقط روی یک یا دو مزیت تکیه کرد به عبارت دیگر هر پیام باید قله یا نقطه تمرکز داشته باشد

پیام باید اگهی دهنده باشد و با استدلال های منطقی مخاطب را قانع کند که خرید مورد نظر به لحاظ اقتصادی و اجتمایی به نفع اوست.

پیام تبلیغاتی باید برانگیزنده باشد و شوق مصرف را در مخاطب ایجاد کند. ترجیحا بهتر است پیام دور از پیچیدگی های فنی باشد.

شرکت پداس کمپین های تبلیغاتی شما را در سایت های برند و برتر ایرانی به نمایش میگذارد و گزارش دقیقی از کمپین شما را برای ارزیابی مجدد کمپین در اختیار شما قرار خواهد داد. توجه داشته باشید که تمام مراحل کار به صورت انلاین انجام می شود.

علاوه بر این مسائل زمان تبلیغات هم حائز اهمیت است و باید پیام تبلیغاتی را در زمان مناسب اجرا کرد. که در مقاله ای جداگانه به بررسی ان خواهیم پرداخت.

 

 



تاریخ : 1397/10/20
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 93

مطالب پیشنهادی