زمان نیاز به تبلیغات

کسب درامد

زمان نیاز به تبلیغات


زمان نیاز به تبلیغات

همانقدر که پیام تبلیغاتی اهمیت دارد زمان تبلیغات هم حائز اهمیت است.چه زمانی تبلیغ کنیم؟

آیا مخطب شما حضور دارد؟ پیام تبلیغاتی شما را میبیند؟ 

آیا مخاطب شما در حال حاضر شرایط پذیرش پیام تبلیغاتی را دارد؟

اینکه مخاطب شما حضور دارد و پیام شما را دریافت می کند و چقدر آماده پذیرش این پیام است نکاتی هست که نباید از ان غفلت کرد. علاوه بر موارد ذکر شده به یک قانون حیاتی دیگر باید توجه کرد وآن زمان نیاز مشتری است.

زمان نیاز مشتری

فرض کنید در گرمای تابستان زمانی که فقط به خوردن یک بستنی فکر میکنید چشمتان به بیلبورد تبلیغاتی در زمینه تولید پتو بیفتد این مثال ساده نشان میدهد که باید حتما زمان انتشار پیام و برگزاری کمپین با توجه به  فصل های نیاز مشتری همسو گردد.

تبلیغات بعد یا قبل از فصل خرید صرفا باعث هدر رفتن سرمایه خواهد شد. مخاطبان غالبا در فصول گرم بیشتر به لباس های خنک و سیستم های سرمایشی مناسب نیاز دارند.

البته در برخی موارد زمان نمایش تبلیغات مشتری به ساعات مختلف هم مرتبط می شود و تبلیغات در ساعاتی از روز یا شب نیاز مشتری است.

فرض کنید در  ساعت 12 شب تبلیغات اینترنتی در مورد خوردن شام را به مخاطبان نمایش دهید این تبلیغ فقط برای شما هزینه دارد چون مخاطبان معمولا در این ساعت غذای خود را میل کرده اند. 

تبلیغات در ساعات معینی از روز هم باید مورد توجه برخی صاحبان کسب و کار باشد.


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/10
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 36