رسانه مناسب در تبلیغات

فروشگاه آنلاین آشا

رسانه مناسب در تبلیغات


رسانه مناسب در تبلیغات

برای تبلیغات رسانه مناسب چیست؟ آیا بهترین ابزار تبلیغاتی ، اینترنت و فضای وب است؟ یا رادیو و تلویزیون؟

هر رسانه که با توجیه اقتصادی مخاطبان هدف بیشتری را به عکس العمل های سود اورانه یعنی عمل خرید محصول یا خدمت ترغیب کند رسانه اثر بخش نامیده می شود. از این تعریف دو استدلال میتوان کرد

اول انکه هزینه های تحمیلی استفاده رسانه باید در مقابل سود اوری و بودجه سازمان توجیه اقتصادی داشته باشد 

دوم انکه باید عکس العمل مخاطب قابل اندازه گیری و قابل لمس باشد. 

به این ترتیب با شاخص های مطرح شده ، بهترین ابزار تبلیغاتی ، اینترنت و فضای وب است.

تبلیغات تحت وب 3 ویژگی منحصر به فرد دارند که الزام استفاده از ان را در بنیان کمپین تبلیغاتی بیش از پیش معین می سازد 

تنها رسانه اقتصادی

فضای وب تنها رسانه اقتصادی است که میتوان با حداقل هزینه تبلیغات موثری را در ان پیش بینی کرد. اینکه ما یک سرمایه یک میلیاردی در تلویزیون داشته باشیم خیلی ایده ال گرایانه است و برای کسب و کار نو پا دور از دسترس خواهد بود

تنها رسانه ماندگار:

شما یک بیلبورد را به مدت یک ماه در بزرگترین خیابان شهر اجاره میکنید و تعداد زیادی از ان را میبینید اما با برداشتن تبلیغ همه چیز صفر می شود. اما در فضای وب با در نظر گرفتن شاخصه های سئو و اصول بهینه سازی سایت پس از پایان کمپین همچنان شاهد ورودی جدید خواهید بود.

تنها رسانه تعاملی:

از محدود رسانه های تعاملی که بستری را برای خرید مشتری فراهم کند میتوان اینترنت و وب سایت را نام برد. رادیو و تلویزیون رسانه هایی هستند که در لحظه پیام تبلیغاتی را منتشر میکنند و برای ثبت شماره های تماس و راه های ارتباطی مجبور خواهید بود منتظر بمانید تا تبلیغ دوباره پخش شود. اما در دنیای اینترنت علاوه بر قابلیت تکرار مجدد نامحدود حتی بستری چون ثبت نام و خرید مستقیم و پرداخت وجود دارد چیزی که رسانه هایی چون رادیو و تلویزیون در اختیار شما قرار نمیدهد.

 


مطالب مرتبط



تاریخ : 1397/10/21
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 3.50 از 5 توسط 2 نفر
تعداد بازدید: 93