بازاریابی دهان به دهان یا بازاریابی ویروسی

فروشگاه آنلاین آشا

بازاریابی دهان به دهان یا بازاریابی ویروسی


بازاریابی دهان به دهان یا بازاریابی ویروسی

در گذشته این پدیده صرفا محاوره ای و شفاهی محدود بود اما اکنون انواع دیگر گفتگوها ، ایمیل ، شبکه های اجتمایی هم کاربرد دارند

بازاریابی ویروسی یکی از ارزان ترین تکنیک های بازاریابی و در عین حال قدرتمندترین انهاست هرچند در برخی از کتب تعریف بازاریابی ویروسی را از بازار یابی دهان به دهان جدا کرده اند اما این تقسیم بندی غیر کاربردی است به طور کلی بازاریابی ویروسی یا دهان به دهان عبارت است از فرایند رد و بدل شدن اطلاعات و معرفی محصولات و خدمات مابین دو یا چند نفر.

در گذشته این پدیده صرفا محاوره ای و شفاهی محدود بود اما اکنون انواع دیگر گفتگوها ، ایمیل ، شبکه های اجتمایی هم کاربرد دارند مهمترین اصل در این روش اعتبار منبع است از این رو روش های ارتباطی فرق دارند یعنی شخصی که اطلاعات ارائه میدهد از نظر شخصی که اطلاعات دریافت میکند منبعی کاملا معتبر است طبیعی است ما به عنوان مصرف کننده توصیه دوستانمان را برای خرید یک محصول بیشتر از انبوه تبلیغات و اگهی ها خواهیم پذیرفت .

دو سوال در بازاریابی ویروسی را مطرح میکنیم.

1-محبوب ترین ها چه چیژگی هایی دارند و مردم دوست دارند در مورد چه چیزهایی صحبت کنند؟  ویژگی ها است که در این مقاله ویژگیها در بازاریابی ویروسی   توضیح داده ایم

2-چطور سر زبان بیفتیم و تکنیک مسری کردن خدمات چیست؟ راهکارها است که میتوانید در مقاله راهکارها در بازاریابی توضیح داده ایم


مطالب مرتبط



تاریخ : 1397/10/21
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 64