راهکارها در بازاریابی ویروسی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان

راهکارها در بازاریابی ویروسی


راهکارها در بازاریابی ویروسی

راهکارها در بازاریابی ویروسی را در کسب و کارهای موفق قطعا دیده اید بهتر است در ابتدای کسب و کار خود به این موارد نگاهی بیاندازید

1-باشگاه مشتریان آنلاین

باشگاه آنلاین عبارت است از مجموعه افراد انسانی که از شبکه های کامپیوتری به عنوان روش اصلی ارتباط و استفاده از مزیت های مجموعه مورد نظر استفاده میکند یکی از کارهای نگارش کمپین که باید به ان توجه کرد عضویت گرفتن در باشگاه مشتریان است. در باشگاه انلاین میتوانید در 24 ساعت روز از صدها نفر به طور همزمان میزبانی کنید. باشگاه مشتریان منابع کسب اطلاعات از خریدارن قبلی هستند که ما میتوانیم به انها اعتماد کنیم. باشگاه مشتریان محدودیت مکانی ندارند. باشگاهها در حال اضافه کردن مشتریان وفادار به مجموعه شما هستند. راه اندازی باشگاه یک سرمایه گذاری در کمپین های بعدی خواهد بود.

2-نظریه دورنما

دنین کالمن در سال 2002 به خاطر کار روی چیزی که نظریه دورنما نامیده شد برنده جایزه نوبل شده بود . این نظریه خیلی مهم است ولی براساس یک ایده خیلی ساده و بنیادی بیان شده است. این که مردم چگونه تصمیم میگیرند؟

قضاوت ها و تصمیم ها همیشه منطقی نیستند در عوض براساس قواعد روانشناسی هستند که چگونه مردم اطلاعات را درک و پردازش میکنند امروزه سطح پیشرفته تری از تحقیقات کالمن را اقتصاد رفتاری مینامند . یکی از عمده توجهات این نظریه این است که مردم در شرایط مطلق ارزیابی نمیکنند و انها را طبق یک استاندارد مقایسه ای یا نقطه مرجعع ارزیابی میکنند برای ازمایش این نظریه میتوانید در مورد قیمت یک پفک 2000 تومانی با پدر بزرگتان صحبت کنید نتیجه صحبت نوه با پدر بزرگ  این خواهد بود. چی؟ من 2 هزار تومان پول پفک بدهم مگر سرگردنه است اشتباه نکنید پدر بزرگ ما خسیس نیستند بلکه نقطه مرجع انها با ما فرق دارد. نسلی که با 1 ریال پفک میخرید امروز فاصله زیادی با 2 هزار تومان احساس میکنند. مردم از قیمت ها به عنوان نقطه مرجع استفاده میکنند چه خوب یا بد معاملات را بر حسب ان میسنجند.

3-تقلید کاران

اکثر مردم در تقلید از خرید دچار بازاریابی عصبی می شوند و انها هم شروع به خرید محصول میکنند. روانشناسان این نظریه را اثر اجتماع می نامند.  وقتی کارگری از شما انعام میخواهد و ظرف ان خالی باشد شما احساس میکند کسی به کارگر انعام نداده است اما اگر ظرف انعام کارگر مقداری پول داشته باشد شما احساس میکند که باید انعام بدهید.

4-صرفه جویی مالی

معاملات وقتی که ارزش های بزرگ داشته باشد انگار جذاب تر هستند به عبارت دیگر هر چه نیاز قابل توجه تر باشد بیشتر در موردش صحبت می شود. عنصر کلیدی در برجسته سازی های استثنایی این است که حد توقع مردم را بسنجیم پیشنهادات استثنایی دهیم. در نتیجه این مورد بیشتر به اشتراک گذاشته میشود. یا مثلا در نمایشگاه یک فرصت استثنایی برای خرید در زمان محدود را راه اندازی کنید بیشتر به چشم خواهد خورد. و مشتری را مشتاق به خرید میکند.



تاریخ : 1397/10/21
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 82

مطالب پیشنهادی