صفحه فرود در کمپین تبلیغاتی

تبلیغات ارزشمند است

صفحه فرود در کمپین تبلیغاتی


صفحه فرود در کمپین تبلیغاتی

سورپرایز در صفحه فرود جذاب و کاربردی در کمپین تبلیغاتی ، یو اس پی ، لینک های داخلی و سایر موارد مهم در لندینگ پیج

تمام تلاش ما در برگزاری یک کمپین هدایت کاربران به صفحه فرود ، دریافت اطلاعات و در نهایت ارائه همه یا بخشی از خدمات یا محصولات می باشد. به همین دلیل است صفحه فرود وب سایت ما حائز اهمیت است و باید به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا گردد. اهمیت صفحه فرود زمانی نمایان می شود که بدانیم بیش از 90 درصد کاربران  برای بار دوم به سایت شما باز نخواهند گشت و خبر بدتر اینکه 99 درصد کاربرانی که به سایت شما می آیند از محصولات و خدمات شما خرید نخواهند کرد. پس 99 درصد از هزینه های ما برای  برگزاری کمپین تبلیغاتی بدون نتیجه از بین برود. با این توضیح کوتاه قصد داریم با ایجاد صفحه فرود مناسب از اتلاف هزینه ها جلو گیری و نرخ بالای خرید را برای خود ایجاد کنیم.

اگر کار با مقالات قبلی یک هدیه را با خاصیت های ویروسی تولید کرده باشیم تنها سلاح مورد نیاز ما ویترین برای نمایش به مخاطب است. صفحه فرود شامل چند ویژگی می باشد. که در ادامه به ان میپردازیم. صفحه فرود شامل چند ویژگی است؟ اما بدانید که دریافت اطلاعات از مهمترین نکته در صفحه فرود است.

1-یو اس پی

نخستین و اساسی ترین قسمت لندینگ پیج شما باید usp شما باشد . برای مطالعه usp این مقاله را بخوانید.

این مطلب به جایی اشاره میکند که محصول یا خدمات شما از رقبا متمایز می گردد. پاسخ به این سوال که چرا کسی باید سراغ شما بیاید دقیقا تعیین کننده تفاوت شما با رقبا خواهد بود با این تکنیک اگر در تعریف usp خود موفق عمل نکنید در واقع تبلیغاتی بدون قلب انجام داده اید و این یعنی تبلیغات شما اصلا زنده و گیرا نخواهد بود. این قسمت لندینگ پیج مکملی است برای پیام تبلیغاتی مورد استفاده شما. پس هم به ویژگی های usp و هم خصلت مکمل بودن ان باید دقت داشت. میتوان بخش usp را در یک لندینگ پیج به شرح زیر تقسیم بندی کرد.

آ-اولین تیتر با فونت معمولا بزرگتر از قسمت ها و کاملا مشخص در مورد نقطه تمایز سرویس یا محصول موجود در صفحه

ب-تیتر دوم با فونت معمولا ریزتر و مکمل تیتر اول

پ-یک پاراگراف کوتاه در مورد محصول یا خدمات

2-رنگ ها،نوشته ها و تصاویر

تنوع بالای رنگها در دنیای وب این موضوع را سخت می کند ایا برای صفحه ای که خوردو را میفروشد رنگ قرمز انتخاب مناسبی است شاید نگاه کوتاه به کاربری رنگ های مختلف کمک کند. در مورد رنگها بیشتر بدانید.

3-فونت مورد استفاده مخصوصا به خاطر زبان فارسی باید دقت کرد . عدم فونت مناسب باعث زده شدن کاربر می شود.

4-تصاویر حرفه ای از محصول و ویدئو

شما با نمایش دادن تصاویر حرفه ای از محصول یا خدمات خود و همچنین ویدئو مناسب و انگیزشی جهت معرفی دقیق محصول و بررسی مزایا میتوانید تاثیر زیادی در فروش بر مخاطب بگذارید.

5-call to action

تمام هدف یک لندینگ پیج این است که کاربر کاری را که هدف ما است انجام دهد مثلا روی دکمه خرید کلیک کند یا اطلاعات خود را در فرمی وارد نموده تا هدیه رایگان را دانلود نماید و غیره.

cta ها دکمه هایی هستند که باید در اولین نگاه کاربر را جذب کند این دکمه از لحاظ رنگ ، طراحی ،متن و محل قرارگیری مورد توجه هستند . تمام انچه که در یک لندینگ پیج انجام می شود یک طرف و کیفیت cta یک طرف.

در لندینگ پیج که دعوت به ثبت اطلاعات میکند مثلا لینک یک دانلود رایگان ، اول باید به کوتاه نگه داشتن فرم ورود اطلاعات توجه کرد و بعد از وجود بخش امنیت اطلاعات را تضمین کرد حتما در چنین مواردی تضمین عدم سو استفاده اطلاعات ثبت شده به کاربر بدهید تا با خیال راحت به ثبت اطلاعات خود بپردازد.

6-مزیت ها و نظرات دیگران

نوشتن ویژگی های محصول یا خدمات در قالب یک لیست شماره دار طوری که در هر خط یک ویژگی به وضوع معرفی شده باشد. از مهمترین بخش های یک لندینگ پیج مناسب است که نقش حیاتی در بازدید کننده به خرید یا عضویت در خبر نامه یا دنبال کردن هدف نهایی شما ایفا میکند. در نوشتن مزیت ها و ویژگی های خدمات خود میتوانیم به سوالات زیر توجه کنیم 

1-محصول یا سرویس چیست

2-به چه درد من میخورد

3-چطور باید از ان استفاده کنم

4-چقدر برای من هزینه دارد

به طور کلی پاسخ های این 4 سوال متن معرفی محصول را تشکیل می دهد اما برای لیست موارد دار لندینگ پیج ما جملات کوتاه و صریح نیاز داریم. این بخش میبایست سرویس یا محصول ما را به بهترین شکل معرفی کند از مقایسه با سایر برند ها بر حزر باشید و تمرکز را صرفا بر منفعت کاربر قرار دهید. 

یکی دیگر از قسمت های یک لندینگ پیج مناسب بخشی است که اثبات میکند سرویس یا محصول شما مصرف کننده دارد و شما تنها کاربر ان نخواهید بود همینطور سطح رضایت سایرین از ان را به مشتریان احتمالی نشان خواهد داد. اما یک مشکل بزرگ در این قسمت وجود دارد و ان محصولاتی هستند که پیش از این وجود نداشته و شما اولین بار ان را عرضه میکنید. لذا تجربه ای هم برای انتشار وجود ندارد در این حالت بهترین کار این است از اطرافیان بخواهید ان را تست کنند و نظر خود را برای شما بنویسند.

سپس شما میتوانید ان را در این قسمت منتشر کرده و لندینگ پیجی حرفه ای داشته باشید

7-توصیه های ساختاری

ایا میدانید کاربران وب 80 درصد از زمان خود را برای دیدن بالای صفحه میگذارند و 20 درصد به اسکرول دقت میکنند . اسکرول داشتن یکی از مواردی است که  بر لندینگ پیج شما موثر خواهد بود. باید طوری این صفحه را طراحی و پیاده کنید که بخش cta اصلی شما (دکمه خرید ، فرم عضویت) بدون اسکرول کردن در دسترس باشد اما اگر در طراحی لندینگ پیج خود به انتقال حجم بالای اطلاعات میپردازید حداقل چند بار این کلید را تکرار کنید .

8-لینک های داخلی

هدف از هدایت کاربر به لندینگ پیج این است کار خواصی انجام دهد . اما در اکثر موارد کاربر در نخستین حضور خود اقدام مطلوب را انجام نمیدهد . لذا باید سعی در ترغیب وی به بازگشت های بعدی داشته باشیم . دقت کنید این که کاربر در حضور اول خود تصمیم به انجام عمل مورد نظر ما نمیگیرد امری کاملا طبیعی و در لندینگ پیج هم صادق است.لذا بسیار حیاتی است که با گنجاندن لینک های حیاتی نسبت به بالا بردن شانش کاربر به سایت اقدام کنیم در این مورد توجه داشته باشید که cta اصلی همان تبلیغات است و سایر لینک ها و موارد در لیست cta ها در درجه دوم اهمیت قرار دارند سعی کنید لینک هایی به صفحه شبکه های اجتمایی لینکی به صفحه اصلی و تماس با ما درج کنید.

 


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/12
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 52