نقطه فروش منحصر به فرد یا usp

تبلیغات ارزشمند است

نقطه فروش منحصر به فرد یا usp


نقطه فروش منحصر به فرد یا usp

تبلیغ باید حاوی یک پیشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فرد برای مصرف‌ کننده باشد، و مزیت‌های رقابتی شما را از رقبا جدا می‌کند

یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) یک عامل است که محصول را از رقبای خود، از قبیل کمترین هزینه، بالاترین کیفیت و یا اولین محصول از نوع آن، متمایز می کند. یک USP را می توان به عنوان چیزی که شما را متمایز از رقبا می کند در نظر بگیرید.

یک USP موفقیت آمیز وعده داده شده به نفع شما به طور واضح برای مصرف کنندگان است، به آنها چیزی را ارائه می دهد که محصولات رقابتی نمی توانند یا ارائه نمی دهند و به اندازه کافی جذاب برای جذب مشتری جدید هستند.

شرکت‌ها علاوه بر داشتن پیشنهاد فروش منحصر به فرد نیازمند پیشنهاد بازاریابی منحصر به فرد (ump: unique marketing proposition) نیز می‌باشند. هر شرکتی می‌بایست هر دو نوع پیشنهاد را به مشتریانش ارائه کند تا بتواند یک گام از رقبا پیشی بگیرد.

usp یک ابزار برندینگ قوی به شمار می‌آید که به اثربخشی ump و فعالیت‌های بازاریابی در این حوزه همچون تبلیغات رسانه‌ای، وب سایت، بسته بندی، پرسنل فروش وغیره کمک می‌کند و سبب می‌شود که نام برند محصول آن در ذهن مشتریان ماندگار شود.


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/12
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 62