وب مارکتینگ

کسب درامد

وب مارکتینگ


وب مارکتینگ

بازاریابی ، فروش محصول و موفقیت در جذب مخاطب در وب سایت بحث گسترده ای دارد در این مقاله به 6 نکته در مورد وب مارکتینگ اشاره میکنیم

بخش های اصلی یک وب سایت

1-صفحه نخست

هر چند تعدای از کاربران با جستجو در گول به صفحه های داخلی هدایت می شوند اما همه چیز از صفحه اول شروع می شود گرافیک مناسب و دسترسی راحت دو اصل مهم در این صفحه است . باید تمام تلاش شما بر ارائه نیازها به راحت ترین حالت ممکن و ایجاد تجربه کاربردی لذت بخش برای کاربر باشد.

سعی کنید در صفحه اول همه دسترسی های مورد نیاز را به ترتیب اولویت پیش بینی کنید گرافیک سایت را مناسب با سلیقه مخاطب طراحی کنید نه سلیقه شخصی خودتان. برای این کار حتما قبل از طراحی ، تعداد زیادی از وب سایت های داخلی را مورد بررسی قرار دهید و از متخصصان کمک بخواهید

2-عضویت

وب سایت خود را طوری طراحی کنید که مخاطب برای عضویت اشتیاق داشته باشد. ارائه خدمات ویژه به کاربران عضو شده مرسوم ترین روش موجود است. اهمیت عضویت در سایت برای همه مدیران سایت مشهود است اما چیزی که از ان غفلت می شود فرایند عضویت در سایت است. آمار ریزش علاقه مندان در زمان ثبت نام ، نشان دهنده عدم توجه به ساده سازی فرایند ثبت نام است. حجم بالای اطلاعات درخواستی در مرحله اول خرابی سایت و عدم ارسال ایمیل مناسب ، طولانی کردن گام های احراز هویت از جمله مواردی است که باید حتما اصلاح شود.

3-محتوا

همه چیز اینجاست. سایت شما باید برای علاقه مندان طراحی شود نه برای خریدارن . زیرا تعداد کسانی که در لحظه اول قصد خرید از وب سایت شما را دارند نزدیک به صفر درصد است. و در صورتی که مخاطبان در همان نگاه اول قصد خرید از شما داشته باشد اصلا نیاز به نکات فنی ندارید اما بدانید عموم مخاطبان شما کسانی هستند که امروز تردید دارند و شما باید با محتوای کاربردی ، رایگان و جذاب تردید انها را به یقین تبدیل کنید. 80 درصد از توان خود را درانتشار محتوای کاربردی و مفید صرف کنید

4-محصولات

60 درصد مشتریان شما سبد خرید خود را نیمه کاره رها میکنند

 39 درصد کلأ از خرید منصرف می شوند

26 درصد محصول را از رقیب میخرند

17 درصد محصول را افلاین میخرند

18 درصد برمیگردن بر سایت شما

این آمار تکان دهنده با بررسی هزاران سایت توسط یک گروه خارجی منتشر شده است و نیاز به توجه بالای مدیران سایت ها را به صفحه محصولات و سبد کالا یاداور می شود. تاکید بر مزایا و ویژگی های محصول با پیام های درست تبلیغاتی ، اولین گام در بخش محصولات است. و سپس ایجاد یک فرایند خرید دلچسب و راحت از همه چیز مهم تر است. سادگی فرم ثبت سفارش و رنگ متناسب با دکمه خرید ، استفاده از عکس واقعی ، ضمانت و غیره از جمله مواردی است که در صفحه محصول باید به آن توجه شود.

5-جستجو

همیشه برای وب سایت خود یک سیستم جستجوی دقیق و ساده پیش بینی کنید این بخش باید همیشه در مقابل کاربر باشه و مطالب درخواستی مخاطب را در دسترس قرار دهد. 

6-درباره ما

با نگارش یک متن مناسب اعتباری برای خود ایجاد کنید. انواع روش های ارتباطی را پیش بینی کنید . از گفتن حرف های غیر واقعی پرهیز کنید و بخشی برای نظر سنجی پیش بینی کنید. 

به طور کلی کاربران در صفحه درباره ما دنبال این سوالات هستند

چه کسانی گرداننده این وب سایت است؟

آیا این یک کسب و کار واقعی و ماندگار است؟

سابقه کار آن چقدر است؟

تضمین کیفیت خدمات انها در چیست؟

آیا میتوانم به انها اعتماد کنم؟

 


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/13
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 2 نفر
تعداد بازدید: 27