5 نکته در مورد ارسال ایمیل

کسب درامد

5 نکته در مورد ارسال ایمیل


5 نکته در مورد ارسال ایمیل

نکاتی که باید در مورد ایمیل مارکتینگ بدانید و در ارسال ایمیل نباید عجله کنید

نکاتی که باید در مورد ایمیل مارکتینگ بدانید

1- بهترین و بدترین روز برای ارسال ایمیل

آمار جالبی که در این زمینه وجود دارد سه شنبه را بهترین روز و یک شنبه را بدترین روز برای ارسال  میداند. البته این آمار بسته به نوع مخاطب و کاربر ایمیل شما میتواند تغییر کند به عنوان مثال ساعت 2 تا 3 بهترین زمان برای ارائه پیشنهاد مالی و زمان 5 تا 7 بهترین زمان برای بسته تخفیفی و سرگرمی است. همچنین آمار نشان میدهد کاربران در ساعت 7 الی 10 شب به دنبال پیشنهادهای ایده ال نظیر تخفیف های بالا یا علایق شخصی هستند البته در کلیه آمارها ساعت 10 شب الی 9 صبح بدترین زمان برای ارسال ایمیل است.

2-تکراری نباشید

در خبرنامه هاییتان از موضوعات تکراری استفاده نکرده در عوض سعی نمایید موضوعات از تازگی و جذابیت برخوردار باشند. مخاطبان شما باهوش هستند و خواهند فهمید که شما چقدر برای انتخاب این موضوع زمان صرف کرده اید. به عنوان مثال جشنواره تخفیف یا دیدنی ها به عنوان موضوعاتی تکراری محسوب می شوند.

3-خیلی کوتاه ، خیلی بلند

مهم است که تعداد کلمات انتخابی نه آنقدر کوتاه باشد که پیام را به درستی منتقل نکند و نه آنقدر بلند که مخاطب از خواندن آن منصرف شود . به عنوان مثال تخفیف و اگر میخواهید پولدار شوید، موضوعات نا مناسبی هستند.

4-بیان واضح خواسته هایتان

همیشه با مخاطبان صادق باشید او را سر در گم نکنید و در درک صحیح پیام اصل سادگی و وضوح را در نظر بگیرید در واقع با کلمات ساده و رنگ آمیزی خاص و اشکال مناسب تلاش نمایید تا مشتری نسبت به انجام خواسته های شما علاقه مند گردد

5-به دنبال فروش نباشید

در ایمیل مارکتینگ به دنبال فروش نباشید. بزرگترین و اصلی ترین هدف یک ایمیل هدایت یک کاربر به صفحه فرود وب سایت است. و باید به صورت چند مرحله ای پس از کسب اعتماد کاربر محصول یا خدمات خود را پیشنهاد دهید.


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/14
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 21