نمایشگاه

تبلیغات ارزشمند است

نمایشگاه


نمایشگاه

آیا برای تبلیغات ، بازاریابی و فروش باید در نمایشگاهها حضور پیدا کنیم؟

نمایشگاه به مکانی گفته می شود که کالاها ، خدمات ، نوآوری ها و هنرها برای معرفی و آشنایی مردم به معرض تماشا قرار داده می شود . نمایشگاهها این روزها از حالت اولیه و غیر حرفه ای خودشان خارج شده اند و دیگر فروش کالا مطرح نیست. بعضی از افراد در کنار نمایشگاهها برای اهداف خاصی مانند شغل مناسب یا کسب اطلاعات مشاغل ، آشنایی با تولید کنندگان و یا ایجاد ارتباط با آنها شرکت میکنند. در یک نمایشگاه این موضوعات با هم تلاقی می یابند و باعث ایجاد یک نمایشگاه مفید میگردد. 

حضور موثر به عنوان یکی از صاحبان صنایع در نمایشگاه تخصصی و ارتباط نزدیک با مخاطبان از ویژگی های نمایشگاهها است.

مزیت ها و  بایدهای در حضور نمایشگاه

سوالاتی که قبل از شرکت در نمایشگاه باید از خود بپرسید

اگر شرکت کنندگان هدفی مشخص و برنامه ریزی کامل نداشته باشند شکست در بازاریابی نمایشگاه قطعی است به منظور جلوگیری از این شکست حتما باید به مسائل زیر توجه نمود.

آیا محصول ما مناسب عرضه در نمایشگاهها و قابل رقابت است یا خیر؟

چه مشکلاتی در بازاریابی نمایشگاهها وجود دارد؟

ایا این نمایشگاه که ما در آن حضور داریم بهترین نوع از نمایشگاه است؟

آیا هزینه و سود های نمایشگاه محاسبه شده است؟

آیا هزینه ها از نظر اقتصادی و بازاریابی و فروش به صرف است؟

مهمترین نکته آمادگی ما ، در شرکت در نمایشگاه چیست؟

 


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/16
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 2 نفر
تعداد بازدید: 36