باز نویسی مجدد کمپین تبلیغاتی

کسب درامد

باز نویسی مجدد کمپین تبلیغاتی


باز نویسی مجدد کمپین تبلیغاتی

اگر کمپین تبلیغاتی اینترنتی را تجربه کرده باشید در بازنویسی مجدد و شروع یک کمپین جدید آماده شوید

باز نویسی مجدد کمپین

حالا که آنالیز دقیقی که از کمپین تبلیغاتی قبلی خود بدست آورده اید باید آماده برنامه ریزی کمپین قدرتمند بعدی باشید بدون شک بعد از اجرای کمپین اول رقبای شما با احساس خطر از شرایط بازار دست به کار خواهند شد به همین دلیل باید با جمع بندی نکات تحلیلی کمپین با تجربه بدست آمده از رسانه های کمپین اول برنامه ریزی کمپین دوم را در دستور کار قرار دهید برای این کار علاوه بر تکنیک های مطرح شده روش علمی تحلیل سوات را توصیه میکنم

تحلیل سوات

یکی از علمی ترین روش ها برای تحلیل سازمان شرایط بازار و بحران های احتمالی استفاده از روش سوات است که از حروف اول قوت ها ، ضعف ها ، فرصت ها و تهدیدها تشکیل شده است این روش یک دیدگاه کلی از نکات قوت و ضعف داخلی مجموعه و مهمتر از آن فرصت ها و تهدیدهای خارجی سازمان ارائه میدهد هر چند میتوان قبل از کمپین اول نیز از این تکنیک برای تعقیب شرایط بازار استفاده نمایید اما در زمان آنالیز کمپین با داده های دقیق تری که در اختیار دارید. به طور خلاصه در مورد هر یک از عناصر چهارگانه سوات در پی پاسخ به پرسش های معینی هستیم

نقاط قوت داخلی مجموعه ما در طول برگزاری کمپین چیست؟

نقاط ضعف مجموعه ما قبل و بعد از کمپین چیست؟

چه فرصت های خارجی برای مجموعه ما ایجاد شده و در آینده تکرار می شود؟

چه تهدیدهای خارجی در گذشته وجود داشته و هنوز هم وجود دارد؟

در مقاله بعدی در مورد قانون سوات صحبت میکنیم


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/16
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 3 نفر
تعداد بازدید: 28