افیلیت مارکتینگ (affiliate marketing)

کسب درامد

افیلیت مارکتینگ (affiliate marketing)


افیلیت مارکتینگ (affiliate marketing)

انواع روش‌های پرداختی و هم‌ چنین راهکارهایی برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ را بررسی میکنیم

افیلیت مارکتینگ یا سرویس همکاری در فروش یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی است. صنعت افیلیت مارکتینگ از سال ۲۰۱۵ به‌طور متوسط در هر سال ۱۰% رشد داشته است و پیش‌بینی می‌شود که ارزش این صنعت تا سال ۲۰۲۰ به 7 میلیارد دلار برسد. ۹۰% تبلیغ دهندگان، افیلیت مارکتینگ را قسمت مهمی در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ می‌دانند. 

افیلیت مارکتینگ جز روش‌های بازاریابی است که می‌تواند تأثیر مستقیم بر روی فروش محصولات یا معرفی خدمات داشته باشد. درواقع این نوع بازاریابی توسط افرادی خارج از کسب‌وکار انجام می‌شود. به بیان ساده در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی پیشنهاد خرید یا معرفی محصول بر روی وب‌سایت و یا وبلاگ ناشر افیلیت قرار داده می‌شود و اگر این تبلیغات منجر به فروش محصول شود، مبلغی از طرف صاحب محصول به ناشر افیلیت که بازاریابی محصول را انجام داده، پرداخت می‌شود.

در برنامه‌های افیلیت مارکتینگ  (affiliate program)،  اهداف و شاخص‌هایی برای سنجش میزان نتیجه‌بخش بودن تبلیغات در نظر گرفته می‌شود. این شاخص‌ها می‌تواند کلیک کاربر بر روی لینک تبلیغات، خریداری محصول یا وارد کردن ایمیل توسط کاربر باشد. آنگاه اگر تبلیغ در آن سایت نتیجه‌بخش باشد، بر اساس میزان فروش و یا  با روش‌های دیگر به صاحب سایت مبلغی پرداخت می‌شود. 


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/27
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 27