استارت آپ های شکست خورده خارجی

کسب درامد

استارت آپ های شکست خورده خارجی


استارت آپ های شکست خورده خارجی

معرفی چند استارت آپ شکست‌خورده خارجی بخش اول با استارت اپ Pearl

بر طبق  آمار، ۷۵ درصد از استارتاپ های مشارکتی در آمریکا با شکست مواجه می‌شوند. درصد شکست این‌ شرکت‌ها در آمریکا بعد از ۵ سال، ۵۰ درصد و بعد از ۱۰ سال، ۷۰ درصد است. صاحبان این شرکت‌ها دلیل شکست را عوامل مختلفی دانستند.

عدم پیدا کردن سرمایه‌گذار

مشکلات فنی محصول

عدم احتیاج بازار به محصول

مشکلات در افزایش مشتریان

شکست در رقابت با رقبا

زمان بد ورود به بازار

مشکل قیمت گذاری محصول

کمبود بودجه

اشتباه در استخدام

عدم توجه به مشتری

بازاریابی ضعیف

محل بد شرکت

همه این‌ها از موارد نادرست بنیان گذاران کسب‌وکار و اطلاعات اندک آن‌ها درزمینه تجارت سرچشمه می‌گیرد.


استارت آپ Pearl:


یکی از استارت آپ های ناموفق به پروژه Pearl است، باوجود سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری توسط چند سرمایه‌گذار، با دنیای کسب‌وکار خداحافظی کردند.

عمر Pearl که توسط تیمی از مهندسین سابق اپل راه‌اندازی شده بود و بنا به گفته بعضی‌ها، بهترین دوربین پشتیبانی وسایل نقلیه در بازار به شمار می‌رفت، تنها یک سال بود. قیمت این دستگاه را ۵۰۰ دلار تعیین کرده بودند که برای مصرف‌کننده واقعاً بالا بود و این‌که تقریباًهمه وسایل نقلیه استاندارد به این دوربین مجهز بودند.

در تجربه این استارت اپ سرمایه بود ، بودجه بود ، محصول با کیفیت بود ، اما نیاز بازار نبود به دلیل قیمت بالای محصول....

اینجاست که نیاز است مدلی اصولی برای راه اندازی یک استارت اپ داشته باشید؟ سعی میکنیم در مقاله ای مدل های اصولی برای بررسی و راه اندازی یک استارت اپ را بررسی کنیم.


مطالب مرتبط



تاریخ : 2019/01/31
نویسنده : تیم پداس



  امتیاز 5.00 از 5 توسط 1 نفر
تعداد بازدید: 42